Szkoła Promująca Zdrowie

Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

23 maja klasy II i III wraz z wychowawczyniami i rodzicami na wycieczkę do Bałtowa. Wybraliśmy pakiet kompleksowy, aby zapewnić sobie mnóstwo atrakcji i zabawy.
Zwiedzanie rozpoczęliśmy o godz.10:10 wizytą w Sabatówce. Następnie odwiedziliśmy Zwierzyniec Dolny,  Zwierzyniec Górny, a w drodze powrotnej obejrzeliśmy  Polskę w Miniaturze. O godzinie 13:00 zjedliśmy pyszny obiad w  JuraParku. Po obiedzie poznaliśmy życie dinozaurów na przestrzeni dziejów ziemi. Obejrzeliśmy też  Oceanarium.
O 15.00 rozpoczęliśmy zabawy w Parku Rozrywki. Nasz pobyt w Bałtowskim Kompleksie turystycznym zakończyliśmy seansem w Kinie  Emocji 5D.
Był to bardzo udany wyjazd. Zmęczeni i pełni wrażeń wróciliśmy w późnych godzinach wieczornych  do Baszni Dolnej. Następnego dnia nassie starsi koledzy z klasy ósmej pisali egzamin więc my mieliśmy wolne i mogliśmy się wyspać i odpocząć.

Inne wydarzenia

Aktualności

„ZAWSZE RAZEM” – program profilaktyczny

KLASA 1 REALIZOWAŁA PROGRAM PROFILAKTYCZNY „ZAWSZE RAZEM” Klasa I ZSP w Baszni Dolnej realizowała w II półroczu pod kierunkiem wych. – p.Jadwigi Wacnik program profilaktyczny

Chcesz pomóc ziemi?

napisz do nas i pozostań w kontakcie